تقدیم به مخاطب خاص

من تو رو دلم می خواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یه کم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو می کشی با اون چشات

واسه عاشق کشیات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاست

 



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت8:45---5 مرداد 1394
وبت عالییییه داش
پاسخ:ممنونم شیوا جان


زهره
ساعت14:30---2 مرداد 1394
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی و از لطف شما متشکرم. امیدوارم هیچ وقت مشکل برای شما پیش نیاد
موفق باشید
ممنونم زهره جان


حنا
ساعت11:02---1 مرداد 1394
* زیبا بودن فراتر از آن است که
چه تعداد پسر را مجذوب تماشای خود کنید،
یا چه میزان آرایش داشته باشید.
زیبا بودن این است که
برای چه زندگی میکنید،
و معنای شما چیست.
زیبایی، قلب شما است
و آنچه که باعث خاص شدن شما میگردد.
زیبایی همان خصوصیات کوچکی است که هویت شما را تشکیل می دهد.
زیبایی یعنی
مبارزه با مشکلات
و زندگی کردن صادقانه در مسیر فکر.
زیبایی این است!


حنا
ساعت12:21---31 تير 1394
ای جون..انشالله همیشه با مخاطب خاصت خوشبخته خوشبخت باشین
پاسخ: ممنونم همچنین واسه شما آرزومندم


نفس
ساعت11:20---31 تير 1394
ممنون که ب وبلاگم سر زدی وبلاگ شمام عالیه

سپاس متقابل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : پنج شنبه 25 تير 1394 ا 8:28 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.